سینک ظرفشویی یکی از الزامی‌ترین تجهیزات هر آشپزخانه‌ای با هر سبک و هر اندازه‌ و هر مدلی است. جایی که شما در آن ظرف‌های حاصل از صرف یا پخت غذا یا دیگر ظروف مصرفی در خانه را می‌شویید. همچنین میوه‌جات و سبزیجات و مواد گوشتی را در سینک می‌شویید. پس سینک شما باید هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر و کارایی برآورده‌کننده نیازها و تامین‌کننده نظرات شما باشد.

ظرفشویی خود می‌تواند در زیبایی آشپزخانه یک عامل تعیین‌کننده باشد. حجم جاگیری سینک ظرفشویی،‌ ضخامت ورق آن، شکل و ظاهر و نوع نصب آن ( توکار یا روکار ) و عوامل مهم دیگر باید قبل از خریداری و نصب مورد بررسی قرار گیرد. مشخص است که انتخاب آن کاملا یک امر تخصصی است. بنابراین می‌بایست این کار تخصصی را حتما با هماهنگی و مشورت سازنده کابینت و فروشنده‌ای که از او خرید می‌کنید، انجام دهید.

نوع توکار یا روکار بودن سینک، چپ یا راست بودن لگن، انواع مدل‌ها و کیفیت ورق‌ها و برندهای موجود در بازار و خلاصه اطلاعاتی از این دست مسایلی است که باید بسته به نوع کابینت‌های آشپزخانه شما انتخاب شوند. پس این کار را حتما به کابینت‌ساز خود بسپارید و شما تنها در مورد شکل و ظاهر و مدل یا برند و هزینه آن نظر دهید.

اما نکاتی که در مورد سینک باید بدانید:

 

 

سینک‌های ظرفشویی بر اساس جنس آن:

 

ینک ظرفشویی استیل

سینک استیل

سینک استیل

وقتی کلمه سینک می‌آید اغلب سینک‌های ظرفشویی استیل با ظاهری فلزی به ذهن متبادر می‌شود. اگر قریب به اتفاق سینک ها استیل هستند. جنس این سینک ها از ورق استیل می باشد. این سینک ها بسته به نوع فضای شما تک لگن یا دو لگن هستند. همچنین مانند تمام انواع سینک لگن های آن ها می تواند راست یا چپ باشد. این مسئله هم بستگی به طراحی کابینت های شما و فضای مورد نیاز شما داشته باشد.

کیفیت و دوام سینک‌ استیل به ضخامت ورق آن دارد و گاهی اوقات انتخاب یک برند معتبر در طول عمر آن دخیل است. شاید شما با انتخاب یک برند معروف مجبور شوید هزینه بیشتری بپردازید ولی می‌توانید سال‌های سال از سلامت و کارکرد آن مطمئن شوید.

 

 

سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی

شاید بشود گفت جدیدترین انواع سینک ظرفشویی همین جنس آن باشد. این سینک ها از گرانیت و اکرلیک ساخته شده اند. ظاهری شبیه به سرامیک دارند و کیفیت و مرغوبیت زیادی دارند. در رنگ های مختلفی هستند مانند سفید و مشکی که این رنگ ها در سینک های استیل یا شیشه ای دیده نمی‌شود و خود همین ویژگی آن ها را خاص کرده است. قطعا در کارکرد این نوع از سینک ها هم باید کیفیت بیشتری را سراغ گرفت تا دیگر انواع سینک. این مدل از ظرفشویی ها با ام‌ دی اف های ساده ظاهری بیشتر همخوانی دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سینک ظرفشویی شیشه ای

سینک شیشه ای 02

سینک شیشه ای 02

نوع دیگر و متنوع تر سینک ها مدل شیشه ای آن است. این سینک ها از دو متریال شیشه و ورق استیل ساخته شده اند. سینی آن ها از شیشه و لگنشان از استیل است. استفاده از دو متریال به طراحان قدرت مانور بیشتری برای طراحی ظاهر متنوع و زیبا داده است. شیشه ها در این مدل از سینک ها اغلب رنگ های مختلف دارند. اما جنس شیشه این سینک ها اگر نوع مرغوبی باشد خاطر شما را از طول عمر و کارکردش جمع خواهد کرد.

پیشنهاد ما این است که در زمان خرید این محصول حتما از برندهای معتبر بازار انتخاب کنید تا بعد از نصب و کمی پس از استفاده از آن با مشکل یا خرابی مواجه نشوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای بازدید از سینک های ظرفشویی فروشگاه اینترنتی کابی‌لند اینجا را کلیک کنید.

 

 

شما می توانید برای خرید سینک ظرفشویی از مشاوره های رایگان فروشگاه اینترنتی کابی لند بهره برده و با توجه به راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما اقدام به انتخاب سینک مناسب برای آشزخانه خود نمایید. 

شماره تماس با ما:

051-36905531