روش های ارسال سفارشات:

سفارشات بیش از ۱.۵ میلیون تومان رایگان ارسال می‌شوند و سفارشات کمتر از ۱.۵ میلیون تومان به صورت پسکرایه (پرداخت هزینه ارسال در مقصد توسط مشتری) ارسال میگردند.

ارسال سفارشات ثبت شده بر اساس شهر گیرنده به دو دسته کلی شهر مشهد و سایر شهرهای کشور تقسیم می شوند :

خرید آنلاین و حضوری کابی لند

۱. شهر مشهد :

ارسال تمامی سفارشات برای شهر مشهد با پیک انجام میگردد. همچنین امکان پرداخت در محل به همراه ارسال برای شهر مشهد فراهم شده است و مشتریان گرامی در صورت نیاز می توانند با پشتیبانی وب سایت برای پرداخت در محل برای شهر مشهد هماهنگی لازم را به عمل آورند.

۲. ارسال به سراسر کشور :

ارسال سفارشات برای سایر شهرهای کشور (به غیر از مشهد) از روش های زیر انجام می گردد :

۲.۱ ارسال از طریق کالا رسان چاپار :

سفارش با بسته بندی مناسب تحویل مامور شرکت چاپار می شوند. پس از آن مرسوله شما در سیستم رهگیری چاپار ثبت میگردد و پیامک حاوی کدرهگیری مرسوله از طرف چاپار برای شما ارسال میگردد. پس از رسیدن مرسوله به شهر مقصد، توسط واحد توزیع شرکت چاپار در محل آدرس مشتری تحویل میگردد.
پس از ثبت مرسوله در سیستم چاپار، هزینه ارسال آن مشخص شده و در پیامک برای شما ارسال میگردد. پرداخت هزینه ارسال  به صورت پسکرایه (پرداخت در مقصد توسط مشتری) می‌باشد.

مزایا :‌ ۱) ارسال سریع تر نسبت به سایر روش ها، تهران یک تا دو روز کاری و شهرهای بزرگ حداکثر ۷۲ ساعت کاری ۲) قیمت رقابتی ۳) اطلاع رسانی پیامکی و رهگیری مرسوله از طریق وب سایت چاپار، تحویل در آدرس مشتری
معایب‌ :‌ ۱) هزینه و مدت زمان بالاتر برای مناطق دورافتاده مانند روستاها ۲) عدم امکان پسکرایه برای مناطق دورافتاده (در صورت نیاز با پشتیبانی تماس بگیرید.)

پیگیری مرسولات چاپار: https://chaparnet.com/track

۲.۲ ارسال از طریق باربری زمینی :

اقلام سفارش با بسته بندی مناسب تحویل شرکت باربری زمینی می شوند، پس از رسیدن مرسوله به شهر مقصد از طریق نمایندگی باربری ذر مقصد با مشتری تماس گرفته می شود که از طریق مراجعه حضوری یا ارسال با پیک درون شهری مرسوله تحویل می شود.

هزینه ارسال سفارش از انبار فروشگاه به دفتر باربری پس از بررسی سفارش به مشتری اعلام میگردد و هزینه ارسال شرکت باربری که این هزینه به صورت پسکرایه (پرداخت در مقصد توسط مشتری) میباشد. ارسال از طریق اتوبوس نیز پذیرفته می‌شود که شامل هزینه ارسال سفارش از انبار فروشگاه به ترمینال مسافربری میگردد برای اطلاعات بیشتر لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

مزایا : ۱) هزینه ارسال باربری زمینی معمولا پایین تر است ۲) مدت زمان کوتاه رسیدن به مقصد (۲ تا ۳ روز کاری) ۳) مناسب سفارشات با ابعاد و سایز بزرگ
معایب : ۱) مراجعه حضوری برای تحویل گرفتن مرسوله در نمایندگی باربری شهر مقصد و یا درخواست ارسال با پیک درون شهری توسط نمایندگی باربری شهر مقصد برای شما که معمولا هزینه جدا دارد ۲) پرداخت هزینه ارسال سفارش از انبار فروشگاه تا دفتر باربری

۲.۳ ارسال از طریق باربری هوایی :

اقلام سفارش با بسته بندی مناسب از انبار فروشگاه برای تحویل به شرکت باربری هوایی ارسال می شوند و مشخصات مرسوله برای مشتری ارسال میگردد، پس از رسیدن مرسوله به شهر مقصد با مراجعه حضوری به نمایندگی شرکت باربری هوایی در فرودگاه شهر مقصد مرسوله تحویل می شود. هزینه ارسال سفارش از انبار فروشگاه به دفتر باربری پس از بررسی سفارش به مشتری اعلام میگردد و هزینه باربری هوایی به صورت پسکرایه (پرداخت در مقصد توسط مشتری) میباشد.

مزایا : ۱) سریعترین روش ارسال میباشد و معولا با اولین پرواز به مقصد خواهد رسید. ۲) مناسب سفارشات با ابعاد سایز کوچک و متوسط
معایب : ۱) هزینه ارسال بالا ۲) مراجعه حضوری برای دریافت مرسوله ۳) ارسال فقط به شهرهایی که فرودگاه دارند

۲.۴ ارسال از طریق تیپاکس :

اقلام سفارش با بسته بندی مناسب تحویل مامور شرکت تیپاکس می شوند.پس از آن مرسوله شما در سیستم رهگیری تیپاکس ثبت میگردد و پیامک حاوی کدرهگیری مرسوله از طرف تیپاکس برای شما ارسال میگردد. پس از رسیدن مرسوله به شهر مقصد، توسط واحد توزیع شرکت تیپاکس در محل آدرس مشتری تحویل میگردد.
پس از ثبت مرسوله در سیستم تیپاکس، هزینه ارسال آن مشخص شده و در پیامک برای شما ارسال میگردد. پرداخت هزینه ارسال  به صورت پسکرایه (پرداخت در مقصد توسط مشتری) می‌باشد.

مزایا : ۱) ارسال شهرهای بزرگ ۳ روز کاری ۲) اطلاع رسانی پیامکی و رهگیری مرسوله از طریق وب سایت تیپاکس، ۳) تحویل در آدرس مشتری ۴) پوشش مناطق
معایب : ۱) هزینه ارسال نسبتا بالا ۲) مناطقی مثل روستاها و شهرهای کوچک که نمایندگی ندارند به نزدیکترین شهری که تیپاکس نمایندگی دارد ارسال میگردند

رهگیری مرسوله تیپاکس: https://tipaxco.com/tracking