شرکت لوازم خانگی درسا با نصب “برچسب حاوی دستورالعمل نحوه نگهداری سینک ظرفشویی استیل” بر روی سینک های درسا به منظور افزایش آگاهی مصرف کنندگان موارد زیر را شرح داده است :

  1. استفاده از وسایل سابنده و تیز برای تمیز کردن سینک ظرفشویی استیل باعث آسیب به سینک می‌شود.
  2. هنگامی که سینک خود را تمیز می‌کنید، از برس سیمی یا پد اسفنجی سایشی استفاده نکنید. زیرا می‌تواند سطح سینک را خراشیده کند. همچنین از پاک کننده‌هایی که حاوی سفید کننده هستند اجتناب کنید.
  3. اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که دارای آب با درجه سختی بالایی است، باید به مراتب از سینک استیل خود با دقت بیشتری مراقبت کنید.
    برای جلوگیری از بروز لک توسط آب سخت، بهترین کار این است که اجازه ندهید تا آب در سینک باقی بماند و تبخیر شود. پس از استفاده از سینک، آن را با پارچه نرم خشک کنید

مورد مهم دیگری که باید آن را رعایت کنید این است که هرگز قابلمه و ظرف های داغ را مستقیما بر روی سینک قرار ندهید.

واحد ارتباط با مشتریان درسا : 02143326

شرکت پدیده دنیای مدرن با نام تجاری درسا لوازم خانگی آشپزخانه، تولید کننده انواع هود آشپزخانه ،اجاق گازهای صفحه ای ، سینک ظرفشویی و فر توکار از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این شرکت در کارخانه ای به مساحت 30000 مترمربع با بهره گیری از تکنولوژی نوین تولید می شود. تعهد به تولید و عرضه محصولات و ارائه خدمات پس از فروش با محوریت کیفیت ، توجه به سلایق بازار هدف و رسیدگی درست و به موقع به خواسته های مشتریان ، رویکرد اصلی این شرکت می باشد .

محصولات شرکت درسا :

 


اجاق گاز صفحه‌ای


فر و ماکروویو آشپزخانه


هود آشپزخانه


سینک ظرفشویی